Sunday, November 04, 2007

Den (halv)årlige mountainbike tur!

Yihhaa... så kom der en af de dage... med en af de efterhånden halv-årlige mountainbike ture i skoven..

Men så var det også den rigtige dag!!vejret var super, skoven var nogenlunde tør og det var ikke koldt!

og så selvfølgelig var det Karsten som ringede, super initiativ og dejligt at Katja kunne overskue det! Det er jeg så glad for at kunne gøre!! jeg er heldig, jeg ved det!

Jeg var godt nok ikke frisk klokken 8, men jeg vidste det ville blive en god tur og at jeg ville fortryde det hvis jeg ikke tog afsted! så kaffe og havregryn og luft på cyklen, så var jeg klar!

30 minutter rulle-landevej til Lyngby, straight og bare derudaf, jeg gad ikke komme forsent! Ude i Lyngby var der kun et par kendte ansigter, de gamle DMK drenge Kenny, Marli og Jens .. kanon... og så er der ingen af os som har ændret os i forhold til sporet og røverhistorierne.. :-)) så efter noget røg (i overført betydning) så tog Karsten og jeg med Kenny og Marli, og lod Jens og ræs drenge være ræs drenge.. det blev en fed teknik tur, med lidt tryk på ind i mellem ..

En kanon tur i Hareskoven, skoven var i flotte ildebrand farver, vi kørte mod Furesøbad hvor kiosken desværre var lukket, men ok.. Karsten tog den korte meget tekniske og stejle opkørsel i granskoven, pisseflot! jeg selv tog et par gode træstammer og den smalle stejle nedkørsel ved Furesøren, og holdt stilen på den lange stejle opkørsel, også langs Furesøen..

I det hele taget klarede vi det ret godt alt taget i betragtning, og så husk lige at der var sindsyg mange blade... det gør det lige en tand mere spændende ik :-)))

Karsten og jeg aftalte vi skulle til Bornholm i store bededags ferien 2008, for første gang siden 2005 tror jeg... så ved i det :-)

Nå ja, der var som altid lidt rengøring, det er dog blevet nemmere når man har hus og haveslange:

Den (halv)årlige mountainbike tur!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: