Friday, January 21, 2011

Apple apps til børn - tak Kasper

Merles iPod Touch har været væk i noget over 1 måned .. vi troede den var glemt i Netto eller lå i sofa hynderne da vi smed den gamle ud! Men heldigvis lå den i den nye sofa bag hynderne :-)


IMG_4297

De apps vi har installeret til Merle er alle fra december 2009 cirka, eller januar 2010 da vi var på skiferie.. og vi følger ikke med i hvad der er nyt..

Så det var rigtig dejligt at få en liste fra en apple nørd.. tak Kasper .. nu er der noget at lege med den næste lange tid :-)

Her er de apps til børn jeg har haft bedst succes med:

1 år:
Fish Fingers!
Talking Santa

2-3 år:
SoundTouch <- det her er altid populært, stort set uanset alder
Matching Zoo
Gustav of the Baltic sea
Drawing Den
Make me a princess Lite
Hello Kitty - ringe, men fordi det er Kitty alligevel populært
Dora - kun fordi det er Dora, hvis man kender hende

4-? år:
Plants vs. Zombies
Bloons TD 4
Uno
Astronut
Monopoly

Til dig?
Conquest
Slay
The Settlers
Carcassonne

Og næste gang vi skal på ferie regner jeg med at Postcard Star bliver godt :-=)


Hilsener fra

Apple apps til børn - tak KasperSocialTwist Tell-a-Friend

2 kommentarer:

Eponine said...

Hej Familie,

vi er en familie, der også er meget glade for apps - især Tobias på 2 år :-) Vi synes bare, der manglede nogle ting på dansk og derfor har vi lavet nogle spil til de 0-2 årige på dansk, Talspillet, Ordspillet og Huskespillet, som I kan se i Appstore nu. Vi har også et website www.fusentasterne.dk og en facebook-side facebook.com/Fusentasterne, hvor vi fortæller om nye spil. Håber I vil synes om dem :-) mvh Marie, Theis og Tobias

Rikke said...

Hvis I har lyst, kan I tjekke min side www.mors-apps.com

Her anmelder jeg apps til børn. Det er jo en jungle at finde rundt i!

Kig forbi - jeg håber I får glæde af min side!

Rikkw