Monday, December 24, 2007

The biggest loser finale, pulsur og juletræning

I sidste uge var der finale i The biggest loser sæson 4, det var som de øvrige sæsoner et fantatisk serie! I år synes vi de virkede noget større end de plejer, og man tænker kan de mon klare det.. resultaterne taler deres tydelige sprog, endnu en sæson hvor finalisterne er i nærheden af 50% vægttab på under et halvt år! helt vildt!

Nu glæder vi os til The Biggest Loser sæson 5, vi behøver ikke vente så længe som sidst, det starter allerede 1. januar 2008 :-)

Jeg er glad for jeg ikke er overvægtig, men jeg kunne godt tænke mig at prøve den fantastiske fornemmelse det er for folk at have tabt så mange kilo, de bliver simpelthen nye mennesker, med nyt syn på livet, på træning og mad! man skulle måske tage 50 kilo på i løbet af 5-10 år, og så tabe dem ved træning, måske er der en karriere i det... at vise man kunne lave den slags omlægning med kost og træning.. ;-)

Angående træning, så havde jeg fået liv i min pulsmåler igen og ganske passende efter en lang spinning pause så kunne jeg lege med her ved en jule spinning event i Glostrup.. det var super at komme lidt i gang igen!

Sjovt at se på nogle af de gamle pulskurver. Jeg kan dog ikke umiddelbart komme ligeså højt i puls som for bare nogle få år siden. Alderen trykker lidt ehhe.




God jul og godt nytår!!

The biggest loser finale, pulsur og juletræningSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: