Sunday, December 16, 2007

Flickr redeye fjernelse med mere - Picnik og Flickr statistik

En af de gode ting ved Picasa er simpel nem editering af billeder, det savnede jeg i Flickr. Der er ingen Edit photo som standard, men med Picnik er det nu muligt. Ikke super hurtigt, da Picnik lige skal loade det billede man vil arbejde med, men der er fine muligheder for edits! Jeg skal specielt bruge red-eye fjernelse, og det fungerer bare godt!

Picnik er gratis, og der er flere muligheder hvis man betaler.. jeg har ikke købt en abonnement endnu, men jeg kan godt lide at der findes mulighed for at betale noget for software jeg bruger, når det nu ikke lige er open source og community based!

Og så er det skønt at se Flickr tilføje statistik til pro kontoer :-) Lidt offline håndteringsmuligheder kunne jeg savne i Flickr, men svært at se hvordan det skulle laves, Flickr er jo decideret lavet til online deling. Nå men statistik var vigtig synes jeg, jeg håber de udvider det med mere historik... så er der da intet som kan få os til at skifte til Picasa heh.

Flickr redeye fjernelse med mere - Picnik og Flickr statistikSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: