Monday, August 24, 2009

Av min negl

I forberedelserne til vores sten terasse skulle jeg i går flytte et par gamle herregårdssten til vores midlertidige sti ..



IMG_3065
Desværre så var jeg lidt for hurtigt, glemte det var sten, så jeg sådan halvt tabte og halvt smed en sten over oven på den sten jeg allerede havde i hånden! AV AV.. min langemand var ovenpå den nederste sten og kom til at tage imod!!....

Smerte
Jeg kunne med det samme godt mærke det gjorde mere ondt end andre smerter! Smerten forsvandt ikke lige sådan og med det samme var der blod under neglen! øv

Et par timer efter udheldet begyndte fingeren også at være ekstrem øm..og lidt hævet! Jeg skulle kun lige strejfe et eller andet, så giver det jag!! sådan under neglen.. uha... jeg kan godt forstå Said fra Lost banker små stykker træ ind under neglene på sine torturofre.. det må da bare gøre djævelsk ondt!!

Nå men endnu et par timer senere begyndte det at dunke i fingeren, og smerten blev sådan vedvarende konstant... ikke meeeget ondt ligesom tandpine, men en konstant smerte der ikke er rar. .. (jeg vil kalde en rar smerte noget som ikke gør særligt ondt!)

klemlus et par timer senere

Jeg prøvede at tage 2 panodiler og en 600 mg brufen.. men flere timer senere om aftenen havde det slet ikke hjulpet. Det eneste som hjalp med smerten var at have fingeren i en skål med koldt vand. Jeg kunne godt falde i søvn uden problemer.. så ondt gjorde det heller ikke!

Dagen efter
Her dagen efter har smerten været den samme hele dagen.. konstant og ikke slem.. men blodsamlingen under neglen ser lidt større ud. Fingeren er også meget hævet i forhold til den anden langemand.. Og iøvrigt stadig øm men ikke helt så slemt som i går.. selvom det ikke er rart at trykke på en tast hehe!

en langemand med klemlus og en rask langemand


Falder neglen af?
Nu går jeg og venter på om neglen falder af.. det kunne godt se sådan ud.. øv øv... tænk sig.. alt det bare fordi en lille sten faldt et lille stykke ned på min finger.. æv æv .. vi får se :-(


IMG_3063

Av min neglSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: