Sunday, November 07, 2010

Løbevognen er stadig et kæmpe hit - god investering

Jeg har været glad for løbevognen lige siden vi købte den i foråret 2008, men efter Elias også kan komme med ud sammen med Merle og mig,, ja så er den bare steget endnu mere i værdi :-)


Nu kan jeg få begge unger med ud på tur i Vaserne langs Furesøen ved Farum og Birkerød.. og mor kan slappe af derhjemme. Jeg får trænet og ungerne falder i søvn efter lidt tid.. det er win win win!

2 små børn vejer en del - flad løberute søges :-)
2 gange har jeg haft Merle og Elias med, selvom de kun er 3 og 1 år, så giver det alligevel lidt ekstra kilo at skubbe rundt. Det er også derfor jeg ikke kan tage dem med over på Værløse siden af Furesøen,.. der er simpelthen for kuperet.. der løber jeg alene og det er hårdt nok!

I Vaserne går det lige at have 2 børn med i vognen.. det er helt fladt,.. men dog utrolig mudret og vådt. I dag for eksempel, hvor jeg godt nok kun havde Elias med fordi Merle var til ridning for første gang, der var der store lange strækninger med vandpytter som ikke undgås.. det var typisk 6-7-8-9 skridt direkte i vand, så det var godt det ikke var koldt!

Billeder
Jeg har ikke nogle billeder fra i dag, men her er lidt fra de forrige søndagsture med løbevognen:

IMG_5310

IMG_5104

IMG_5306

IMG_5308

Løbevognen er stadig et kæmpe hit - god investeringSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: