Sunday, January 15, 2012

Flot legeplads med svævebane ved Stavnsholtskolen

Får altid skimmet Furesø lokalavis papir udgaven, for der er mange gode lokale nyheder både hvad angår sport, politik, kultur, ja alt faktisk savner jeg ikke noget. Når vi nu har afmeldt reklamer i postkassen, så er det faktisk også meget rart at få lidt lokale slagstilbud med i papirudgaven af avisen, for dem ser man jo ikke på net-versionen af Furesø avisen.


Anyway, jeg var faldet over at Stavnsholtskolen skulle have fået renoveret den store legeplads, i naturtræ og med massere af aktivitetsmuligheder.  Så da jeg pga min skadede ankel sprang den sædvanlige søndagsløbetur over i formiddag, så var muligheden der pludselig for at Elias og jeg allerede kunne komme over og se på sagerne.

Og vi blev slet ikke skuffede,, det er flotte kvalitets legestativer, gynger, klatrestativ, balancebomme, rutsjebane og sågar en svævebane som mødte os. Rigtig dejligt og havde det ikke været for moder natur der havde skruet ned til noget nær rigtige vintergrader i dag, så havde vi leget meget længere på legepladsen. Men pga den milde vinter så har jeg ikke fået indstillet de lange underbukser og vinterhandsker til mig selv endnu. Elias havde selvfølgelig masser af tøj på, hue og flyverdragt, så han morede sig gevaldigt.

Super legeplads til Stavnsholtskolen, det er rart at se på en offentlig skole, prioritering af lækre omgivelser og massere af plads til børnene. Jeg kender ikke til Stavnsholtskolens faglige ambitioner, men at man passer på de ydre rammer for børnene er positivt signal for mig.
Billede0042 Billede0041 Billede0039 Billede0038 Billede0036

Flot legeplads med svævebane ved StavnsholtskolenSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: