Sunday, March 25, 2012

Fysioterapeut gav vejledning til ankel tape forbinding

Her er vejledningen som jeg modtog fra Ole hos Furesø Fysioterapeuterne i Farum.. det kræver lidt øvelse, men forbindingen er meget stabil og bedre end den snøre brace jeg ellers har brugt.

I december mistede jeg det forreste ledbånd i venstre fod, så der skal noget støtte til, når jeg vil løbe i skoven!

IMG_7753


Sådan så Ole's forbinding ud den 6. marts, inden Trailcamp Bornholm hvor vi skulle løbe 3 dage: cirka 1½+3+3 timer eller ialt over 7½ times løb :-)

IMG_7654 IMG_7653

Jeg har desværre ikke nogle efter-billeder, men tirsdag den 13. marts lagde Ole en ny tape magen til:

IMG_7770 IMG_7763 IMG_7759

.. uden Ole's meget kraftige stigbøjle tapning af min fod så havde jeg nok ikke kunne deltage i Salomon Trailcamp Bornholm... jeg er ham meget taknemmelig for at det var en god tape han lagde :-)


Fysioterapeut gav vejledning til ankel tape forbindingSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: