Monday, February 02, 2009

Tid til at læse skønlitteratur - som nyheder i sin mailbox

Prioritering af tid
Der er jo ingen der har tid nok i hverdagen... eller i weekenderne for den sags skyld.. ja det er jo lige før man ikke har tid nok i sine ferier :-)) nå ja det er jo noget med at prioritere, det må folk jo se at lære heh


Anyway, tid til at læse skønlitterære bøger prioriterer vi slet ikke højt, og har aldrig gjort det! Men så vidt jeg husker så er det dejligt at læse skønlitteratur .. det er godt nok mange år siden!

Jeg tror at en lille del af en bog hver dag, tilsendt i min mail box, lige er noget for mig! Man læser jo så mange andre nyhedsbreve og nyheder eller links til det, via sin mailbox. Så jeg skal da helt klart kigge nærmere på www.dailylit.com som sender en del af en bog til din indbakke, i det tempo du selv vælger!

Ideer til udvikling af produktet
Desværre er det ikke danske bøger og man kan langt fra købe sig til alle bøger. Det er ellers nærliggende at få lov at købe en bog på denne måde. For eksempel meget billigt for de første 10% eller 100 sider, for at se om det var noget. Og så naturligvis fuld pris hvis man læser bogen til ende. Tilsidst kunne de så smække en mp3/audio version af bogen oven i handlen, eller på en eller anden vis give rabat på bogen hvis man bestiller papir udgaven!

Det ville være et spændende projekt, men nok alligevel ikke noget projekt bankerne ville låne penge til i disse tider hva? :-))) Det kunne være man skulle kontakte ejerne for at høre om de vil i gang i Danmark, så kunne man hjælpe dem i gang.. nå der skal man nok være en del af bogbranchen.. det kender jeg desværre ingen som er!!

"Jeg læste det i avisen"
Og forresten, som sædvanlig stødte jeg på dette i vores avis Politiken! Hvis jeg nogensinde skal undvære avisen så kommer jeg til at savne alt det jeg ikke vidste jeg synes der var spændende!! Altså jeg støder på emner i avisen som jeg ellers ikke ville støde på og derved aner jeg ikke hvad jeg går glip af hvis jeg mister avisen hehe.. paradoksalt ik :-)

Tid til at læse skønlitteratur - som nyheder i sin mailboxSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: