Friday, February 13, 2009

Fredag den 13 spinning - kun opaf og uden pauser

Efter en hård arbejdsuge havde jeg glædet mig til 1½ times fredag den 13 spinning i Glostrup fitnessdk.. ligesom de sidste par spinning timer ville jeg køre uden at tage belastning af - kun skrue mere på hele tiden og holde ingen pauser! 


Det var lige ved at gå galt da der faktisk ikke er en ledig spinning cykel. Jeg har billet så der må være nogen der sad med dårlig samvittighed! Nå men glostrup fitnessdk havde heldigvis 2 ekstra spinning cykler i stueetagen, ved crosstrainerne, så de kom op og i brug.. godt de gad klare det!

Anyway det blev hårdt som jeg ville have det, men desværre kunne jeg mærke lidt smerte i venstre i knæ når jeg var siddende med den tunge belastning. Det er selvfølgelig også at presse mit knæ når jeg ikke tager belastning af overhovedet .. heh.. men test er godt... jeg må til at slække lidt og så ellers bare komme ud på landevejen.

Alt sammen forberedelse til Frankrigs turen :-)

pulskurve-spinning-fitnessdk-glostrup-fredag-den-13-20090213

Fredag den 13 spinning - kun opaf og uden pauserSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: