Sunday, July 12, 2009

Far indhenter lidt af det tabte

Væk fra mumzen i næsten en uge
Da jeg kom hjem fra Frankrig i mandags, så var jeg med ovre og hente mumzen i vuggestuen om eftermiddagen. Det glædede jeg mig så meget til.. jeg havde virkelig savnet mumzen, og mor selføli, på de bare 5 dage på Alpe d'Huez!

Lad det være sagt med det samme, det var meeeeget underligt at se Merle spankulere over mod os.. det var som om hun var helt ændret på disse få dage væk .... Jeg havde selfølig bare lyst til at kramme og møsse hende, sikke en følelse af glæde!! og samtidig havde jeg denne forundring over hende: nej hvor hun snakker, kigger, bevæger sig, pludre,... alt...

Samtidig var Merle ikke helt overgivende til mig, det var ligesom om hun lige skulle se mig an og lade mig lide lidt hehe :-) men sikke følelserne kommer op i en når man får lov at kramme sin datter!

Jeg kan ikke komme det nærmere på skrift, men jeg skal i hvert fald for en hver pris undgå at komme så mange dage væk fra min guldklump... selvom jeg elskede at køre i Alperne og rigtig gerne ville gøre det igen, så skal familien altså med en anden gang :-)

Det var dejligt at være hjemme i haven og hygge med musen!

Hindbær tid igen

Mor arbejder weekend
Næsten heldigvis skulle mor arbejder weekend igen så jeg har fået indhentet en masse kvalitetstid og kærlighed med min dejlige datter...

vi har bare hygget os, både med tv, have leg, have arbejde, cykeltur til heste og frokost spisning!!

her lidt billeder:


P7110002


IMG_2127

P7110007

P7110008

P7120003

P7120012

P7120023

P7120026

IMG_2153

IMG_2136

IMG_2176

IMG_2175

IMG_2173

IMG_2171




Far indhenter lidt af det tabteSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: