Saturday, September 25, 2010

Eremitageløb start nummer 156 - puh - umuligt at holde

Nu har jeg modtaget mit startnummer til Eremitage løbet 2010.. puha.. det ser vildt ud.. 156... det kan jeg slet ikke leve op til i år.. men jeg vil selvfølgekig kæmpe og gøre mit bedste!


IMG_4823

Sidste år havde jeg åbentbart lidt snot og hoste, men ikke nogle skader eller ondt i knæet,,, og der fik jeg løbet nogle for mit vedkommende ret gode kilometer tider, gennemsnit på3m54s... i år vil jeg være glad for bare at komme i nærheden af 4 min per kilometer og helst uden alt for ondt i især venstre knæ!! vi får se.. det er i hvert fald forsent at forbedre formen noget synderligt, med kun 2 uger tilbage! for slet ikke at tale om pause til knæet... det er et langtidsprojekt

Med posten var der også en reklame fra Pulsure.dk som har et Garmin Forerunner 310XT-HR til 2199,- men det må lige vente lidt! selvom jeg fandt ud af hvor meget et gps ur kan motivere :-)

Eremitageløb start nummer 156 - puh - umuligt at holdeSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: