Thursday, September 02, 2010

DHL stafet 2010 - løb på vilje og stolthed

Da jeg har været syg i stort set hele august, .. hoster stadig og er ikke helt på toppen, så skulle jeg i går løbe DHL stafet 5 km 2010 kun på vilje og stolthed.. Mine kolleger forventer sjovt nok altid at jeg er super form også selvom jeg siger jeg er syg og ikke træner..


I år startede jeg som nummer 4 og der var faktisk ikke så mange på ruten som til DHL 2008.. kun de sidste 1½ km gennem teltområdet var helt pakket og et stort forhindringsløb. Heldigvis var der heller ikke så meget grill og myggelys os som før... så det hele var egentlig meget godt.

Tiden blev ikke til det helt store, men dog under 20 minutter som jeg synes jeg skulle på en 5 km.. også selvom jeg ikke får trænet:



pulskurve-løb-dhl-stafet-5km-tur4-onsdag-20100901.jpg

I år hjalp jeg og 7-8 andre Lisbeth med at pakke 250 sæt løbetrøjer til vores kolleger. Det var hyggeligt og jeg kan mærke jeg får lyst til at hjælpe med den slags. Ligesom den gang jeg var kasserer i DMK, så er det rart at være med til at få hjulene til at køre rundt, være løbsarrangør og være med til at give folk en god oplevelse.

Så jeg er nok at finde på hjælpe pladserne en gang om nogle år når vores børn bliver lidt ældre.. glæder mig til at hjælpe hvis Elias og Merle bliver medlem af en sports klub hvor der er brug for et par hænder :-)

DHL stafet 2010 - løb på vilje og stolthedSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: