Thursday, September 30, 2010

Ikke mere medlem af Fitnessdk - det er for dyrt

Så har jeg meldt mig ud af Fitnessdk.. jeg får simpelthen ikke brugt det mere end måske 1 gang per uge, og så er de 339 kroner per måned altså for dyrt! Jeg skrev i udmeldelsen at jeg gerne ville skifte til klippe kort, hvor jeg betalte 40 kroner per gang.. det har jeg dog ikke fået noget svar på. Ekspedienten som tog imod opsigelsen fortalte at de ikke tilbød klippe kort ordning, så det bliver nok ikke til noget.

Jeg skal også i gang med at cykle til arbejde i hvert fald et par gange om ugen, cirka 20 km hver vej, og så er der ikke tid til at tage til fitness træning oveni dagligdagens ting og sager. Hvis jeg stadig havde medlemskab ville det nok kun blive træning 1-2 gange per måned..

Og forresten så har jeg også Hareskoven og Furesøen lige i nærheden, så det bliver måske noget kano eller kajak, og mtb og løb i skoven i stedet for :-)

Ikke mere medlem af Fitnessdk - det er for dyrtSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: