Wednesday, September 15, 2010

Lån af Garmin Forerunner 305 - god motivation

Daniel fra mit arbejde har netop fået sig et Garmin GPS Forerunner 305 ur.. altså et som kan en masse:
  • pace eller hastighed, mens man løber
  • højde kurve
  • pulsur
  • efterfølgende kan man se sin rute på Google Earth
Jo det er meget moderne og en hel del smartere end mit Polar Xtrainer pulsur fra sidste årtusinde(!) heh

Nu har jeg jo være sløj siden starten af August, det gik først væk for 1 uges tid siden, så jeg var meget spændt på hvordan det ville gå..

Men næsten som med et rigtig race løb så kunne jeg løbe på vilje og spænding.. jeg blev jo presset af at kunne se min hastighed hele tiden, og jeg skulle jo lave en nogenlunde tid så Daniel ikke tror jeg bare slapper af når jeg en sjælden gang imellem træner :-)

Det blev en tid som var kun 1 minut langsommere end min personlige rekord fra 2009... slet ikke dårligt når man tænker på hvor lidt jeg har trænet, og hvor ondt jeg har haft i venstre knæ..
men jeg kan nok slet ikke komme i nærheden af min Eremitage løb tid fra sidste år, den var på 3m53s/km eller totalt 00:51:49... jeg vil være glad for at komme i nærheden af 4m/km i år!

Garmin-20100915-pulskurve-herstedhøje-15.17km


Det var i øvrigt super fedt at se de helt korrekt distance mål for ruten.. det passer nogenlunde med det jeg selv havde målt op tidligere.

Lån af Garmin Forerunner 305 - god motivationSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: