Tuesday, September 18, 2007

Løbetræning og Google docs

Efter Merle er kommet til verden er jeg begyndt at løbetræne igen, simpelthen for at spare tid når jeg skal have mit trænings-fix!

Som altid elsker jeg at registrere og lave statistik, og det er løbetider jo perfekte til! Så nu var der endelig en grund til at bruge Google docs, og jeg har naturligvis lagt træningstiderne offentligt. Det er utrolig sjældent jeg har brug for regneark, kontor programmer eller lignende, så jeg har ikke haft en grund til at lege med Google docs.

Som de fleste andre Gservices så er det nemt at komme i gang, gratis og tilgængeligt overalt... tjaaa hvad kan man savne! Der er endda en slags versionering :-)

Angående alle de forskellige google services, så er jeg personligt ikke bekymret for at Google finder ud af alt muligt om mig, altså at jeg godt kan lide at træne.. hvis der så kommer en god målrettet reklame for løbesko så er det fint med mig!

Det ender nok med vi også skifter til Picasa hvis ikke flickr opper sig lidt, fx. med video og meget gerne en mulighed for integration til Google Analytics.

Words for indexing: løb træning løbetræning

Løbetræning og Google docsSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: