Monday, September 24, 2007

DVD afspiller med opskalering


Vores gamle dvd afspiller kan ikke sende nok linjer til vores nye tv, så jeg snakkede med min kollega Mick og han anbefalede en Pioneer. Det havde Mads også anbefalet, så da Mick så en Pioneer DV-400 K til kr.999 i Fona, så kørte jeg forbi efter arbejde og købte den :-)


Specs er gode, og så har vi endda kun brug for opskalering til 720 linjer.

Men puha jeg er glad for at vi efterhånden kun handler online for det var godt nok en ringe service hos Fona. Jeg måtte vente over 20 minutter på at få lov at købe den vare som jeg på forhånd vidste jeg ville have! Der var ingen nummer system, så da en af de få ekspedienter havde tid så valgte han en anden, fremfor lige at høre hvis tur er det. Så Fona handler jeg kun i nogensinde igen hvis det er meget billigere end på nettet :-)

DVD afspiller
12-bit/96kHz D/A audio-konvertering
Afspilning af CD-R/-RW/+R/+RW, DVD-R/-RW/+R/+RW, (S)VCD
Afspilning af DivX, MP3, WMA, JPEG
HDMI tilslutning med opskalering til 1080i
12-bit/108MHz D/A video-konvertering
Komponent udgang
Virtual Surround Sound
Bredde 42,0 Højde 49,5 Dybde 21,4 cm - 1,8 kg
USB tilslutning



DVD afspiller med opskaleringSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: