Saturday, October 04, 2008

Klassisk terrassevarmer i god kvalitet

For et par år siden forsøgte vi os med en terresse varmer fra Metro, til omkring dkk 1500.. den var vi glade for næsten en hel sommer. Men til slut ville den ikke tænde, og den kom til reperation. 


Da vi fik den tilbage fra reparation stod der at dysen var renset.. men det hjalp bare ikke! Endnu en gang afsted, ny rma nummer, og en ny reperatør havde skrevet det samme: dyse renset! Det hjalp bare heller ikke anden gang! Jeg kan ikke lade være at tænke de ikke har afprøvet og rent faktisk tændt terressevarmeren.. æv!! Så gav jeg op, jeg havde brugt for meget tid på test, indlevering og skilning af terressevarmeren!! 

Så vi har været på udkig efter en god kvalitet terressevarmer i længere tid. I mellemtiden har vi købt en lille bordversion, den fungerer rigtig godt!

Her i midten af september var vi så på en restaurent hvor der var overdækket udendørs servering, med terressevarmere. De var i rigtig god kvalitet kunne jeg se, og havde et klistermærke fra Helge Frandsen [http://www.helge-frandsen-as.dk/p13.asp]

Terrassevarmer fra Helge Frandsen

Jeg fik en prisliste fra dem forleden, desværre var den mobile klassiske model til 11 kg gasflaske (F-gas) meget dyr.. kr4700 eller kr.5970 for en i rustfrit stål.. og det er eks moms! Jamen jamen... jeg var ellers klar til at give omkring 3000 inkl moms, altså dobbelt hvad man ellers typisk skal give for de dårlige terressevarmere! Men ak... vi skal have meget mere brug for en teressevarmer før vi giver så meget!

Klassisk terrassevarmer i god kvalitetSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: