Tuesday, October 28, 2008

God kundeservice hos wupti.com, kamerashop.dk og Fujifilm Danmark

Nogle gange oplever vi god kundeservice, man synes egentlig det er en selvfølge, men jeg synes det skal nævnes alligevel :-)

Denne gang har vi været uheldige med nogle Fujifilm compact kamaraer! Første gang var i midten af maj 2008, hvor vores Fujifilm Finepix F650 ikke længere ville åbne linsen og bare gav zoom error! Det hjalp ikke at hive batteri ud, linsen var låst fast. 

Så jeg loggede ind på vores wupti.com administrations side, og brugte deres online reklamation side. Det var utroligt nemt, og der var en auto e-mail med instruksion kort efter. Og få dage efter kom der et brev med en post label som jeg skulle klistre på kassen med det defekte kamera, pakken røg så direkte til Fujifilm Danmark. Nemt og flot service hos wupti.com!

Som om det ikke var nok med den gode service fra wupti.com, så viste Fujifilm sig også fra en flot kundeservice side. Få dage efter afsendelse fik jeg en pakke fra Fujifilm, med et splinternyt kamera, det defekte var ombyttet indenfor garantien og uden beregning! Flot service fra Fujifilm!

Det var altså flot med den gode kundeservice fra Fujifilm, men der må grundlæggende være noget galt med Fujifilm finepix zoom mekanikken. For jeg købte faktisk et nyt Fujifilm fd100, og efter kun 3(tre!) dage gav det zoom error! Denne gang var det så kamerashop.dk som viste god kundeservice, de tog det tilbage og jeg kunne købe et helt andet kamera. Dog skulle jeg selv betale for fragt, så ikke helt så god service som hos wupti.com. De var også noget langsommere til at svare på e-mails, men stadig god oplevelse!

For det ikke skal være løgn så skete det alle gode gange 3. For en måneds tid siden oplevede jeg zoom error med Fujifilm 650 kameraet. Altså det nye!! Det var dog stadig inden for garantien, så endnu engang var wupti.com og Fujifilm hjælpsomme.. få dage senere havde vi endnu et nyt kamera!! Som i øvrigt stadig virker heheh...  men jeg håber ikke det sker 4. gang... for vi er ved at nå 2 års garantien! Og man får vel ikke 2 nye år med det nye kamara vel :-)


Zoom error fujifilm f650 finepix

God kundeservice hos wupti.com, kamerashop.dk og Fujifilm DanmarkSocialTwist Tell-a-Friend

2 kommentarer:

Rene said...

Måske det var tid til at købe et andet kamera end fujifilm :)

J said...

for sure :-)

jeg endte også med at købe et kamera som kan gå under vand og kan klare slag og stød:

http://flickr.com/groups/1030sw/