Sunday, October 19, 2008

Sidste nattevagter med Merle

I sidste uge havde mor sine sidste 4 nattevagter, inden det går mod nye udfordringer.. hvor der så heldigvis ikke er nattevagter og kun meget lidt weekend arbejde. Det føles noget længere siden end juli hvor jeg havde de første nætter alene med mumzen... sikke meget der sker på bare nogle måneder :-)


Næste weekend er den sidste af mine nye weekender i denne omgang i hvert fald! Det er faktisk kun siden starten af juni.. men det føles som forever! Og selvom jeg har gået og beklaget mig mere eller mindre over at vores fælles familie weekender er "forsvundet" de sidste mange måneder, så er det med vemod at Merle og mine alene-weekender forsvinder mere eller mindre. For Merle og jeg har virkelig haft nogle fantastiske weekender med leg, hygge og læring! Det er bare skønne minder at se billeder og film fra juni, juli, aug osv.

Sådann stunder kan jeg, og nok også Merle, komme til at savne.. nu skal vi så finde en måde hvor det kan fortsætte med mor så vi ikke savner noget! Det bliver ikke svært jo, for vi har allerede haft mange dejlige familie dage sammen ind i mellem alt arbejdet :-) De gode bleer kommer jeg nok ikke til at savne.. men jeg skal nok blive ved at hjælpe... her til sidst har jeg faktisk tabt tælling.. men det blev vist til lidt over 20:


Merle og far på weekend

Sidste nattevagter med MerleSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: