Friday, January 23, 2009

En cykeltur i et par franske bjerge!

Jeg har altid gerne ville køre på cykel op af bjerge, men jeg har kun haft chancen på de bløde bjerne i Alsace, og på mountain bike på asfalt. Det var sjovt, jeg havde lyst til mere hehe


Nu lader det til at jeg får chancen til sommer, der skal jeg afsted med en af mine gode boksekammerater! Indtil videre er vi 4, jeg håber i hvert fald at een mere melder sig frisk.. han mangler bare en racecykel.. hehe

Det med en manglende cykel skal man ikke lade sig stoppe af, det løser sig jo... husk nu: Yes Man shall not say no!  

Lidt inspirations video fra motions cykel løbet La Marmette 2008:



Det kommer ikke til at gå ud over familie ferien... da dette kun er fra onsdag til mandag ...!

En cykeltur i et par franske bjerge!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: