Saturday, October 30, 2010

Min første 3D film - skulle lige vænne mig til det

Så fik jeg set min første 3D biograf film .. det var ubehageligt i starten, men så vænnede jeg mig til det, så var det ret cool

I starten var det ikke helt skarpt i venstre side, der var ligesom en skygge på. Måske skyldes det at jeg bruger briller med bygningsfejl, som jeg selvføligelig beholdt på indenunder 3d brillerne.

Børnepasning og mere biograf til os
Det var i øvrigt super at farfar og Beth gad passe Elias så Merle, mor og jeg kunne tage i Frederiksværk bio.. og så gav de frokost først og middag bagefter.. godt nok luksus :-)


Det håber jeg vi kan gentage, så kan det være vi kommer lidt mere i biffen, end den ene gang per år som det er blevet til siden Merle kom til verden! Godt nok må vi så skifte Cinemaxx på Fisketorvet ud med Frederiksværk biograf Kosmorama men det var faktisk rigtig gode store rare sæder med masser af plads og der var fin lyd og billede:-)

I det hele taget ser jeg kun 2-3 film per år.. det ses tydeligt på min IMDB vote history:

imdb.vote.history.october.2010

Min første 3D film - skulle lige vænne mig til detSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: