Wednesday, February 09, 2011

Ingen parkeringspladser ved Riget - no problem vi cruiser København mens vi venter

I dag ved halv elleve tiden skulle mor lige ind på Rigshospitalet, og egentlig ville jeg parkere og gå med op. Men der var absolut ingen parkeringspladser.. folk holdte endda dobbelt og ventede på deres pårørende.


Så hvad gør jeg.. jo jeg sætter mor af, og kører rundt i København i den times tid det varer. Det generer mig en smule at jeg er nød til at cruise rundt og belaste miljøet.. men så får jeg jo kigget lidt på søerne, Nørreport og Østerbro.. det er helt nostalgisk at være derinde igen.

Nå men for ikke at køre rundt hele tiden, så ender Elias og jeg ude på Langelinje hvor der er dejligt fredeligt.. vi holder og nyder udsigten, og går også en runde i den råkolde februar luft.

Da mor er færdig skriver hun en SMS, og vi er tilbage ved Riget på 5 minutter... så skidt med at der ikke er nok parkeringspladser ved Rigshospitalet :-)

Ingen parkeringspladser ved Riget - no problem vi cruiser København mens vi venterSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: