Friday, April 25, 2008

We are the riders of depression - hvor er DVD'en??

Damn, jeg zappede lige forbi DR2 og så at der var de skrigende !! den så jeg meget for mange år siden sammen med en masse af mine gamle barndoms/ungdoms venner... jeg mistede desværre alle vhs kopier jeg havde lavet.. så det er mange år siden jeg har set den sidst...

Hele filmen er den ene oneliner efter den anden :-))) det er massivt!! hæhæ ... sjovt som man kan huske det hele!!

Anita, Anders, Frank, Ronnie, Djarnis.. puha det bringer minder frem!!

Selve sangen er catchy.. og desværre kom jeg for sent i tanke om at optage de bedste sekvenser med mit videokamera.. æv...

we are the riders of depression - riders of tear
why dont you join us here
the night is cold

my blood is warm.. but in my head theres a .. thunderstorm

Så kan jeg ikke huske mere, men der er en som har hele teksten :-) og musikvideoen er på youtube!

her er lidt oneliners, desværre så jeg kun sidste halvdel her til aften:

jeg skal dø

vil du være den første til at skrive under på en underskriftsindsamling .. doctor Kronborg

jürgen - helt ærligt anita hvordan kan man få sig selv til at bolle med en fyr som hedder jürgen!

ronniedrengen - nu lyver du igen, du er jo ikke på heroin, du er på speed

det okay, det okay .. du er den eneste der nogensinde har fået lov at kalde mig djarnisdrengen ..

helt ærligt det kan i ikke være bekendt, nu bliver jeg virkelig nød til at gå op og lægge mig

tag på mine bryster ... og tænk på de også skal dø

alle jer som virkelig lever, enten så dør i eller også bliver i spærret inde - sker fanme aldrig for mig!

... men jeg har altså en kæreste og hende vil jeg ikke svigte!

det er fanme også fordi jeg har det af helvede til med diarre og alt muligt

bare skid løs ronnie


AAARRG, hvor dælen køber man den henne, video, tv optagelse, vhs... jeg er ligeglad .. must have!

DR2 linkede til lidt mere info/trivia, og med et klip fra filmen, men ingen info om man kan købe filmen:

De Skrigende Halse - Credits
Instruktion Søren Fauli
Produceret i 1993 af DR v. Palle Wolfsberg. Distributionsrettighederne har i en periode været overdraget til Cosmo Film (1997-2006), som har udgivet produktionen på salgskassette af Scanbox Danmark.

Idag er det Danmarks Radio der har Distributionsrettighederne for denne produktion

Manuskript Søren Fauli & Bo Hr. Hansen Fotograf Ole Schultz & Jørgen Carstensen Lyd Jørgen Christensen & Benny Jensen Lys Kaj Larsen & Michael Kreutzmann Længde 65 min Genre Komedie Medvirkende Kristian Holm Joensen, Søren Pilmark, Thomas Bo Larsen, Martin Brygmann, Lise Ringheim, Sofie Gråbøl, Morten Lorentzen og Sanne Gottlieb Tyron. Musik Nils Lassen Klipper Michael Eriksen

We are the riders of depression - hvor er DVD'en??SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: