Sunday, April 13, 2008

Fitnessdk Nygårdsvej nu uden løbebane

I går var jeg til den gode Fitnessdk boksetime om lørdagen, for første gang i et par uger da jeg måtte springe over da der var dåb, og da jeg skulle træne med Kenneth sidste lørdag.

Jeg fik lidt af en overraskelse da Poul fortalte at løbebanen på 1. sal af Nygårdsvej fitnessdk centeret var nedlagt, og vi derfor skulle løbe udenfor. Jeg havde ikke en langærmet trøje med, men heldigvis kunne jeg låne en sweatshirt af Klaus, tak for det!

Så vi løb over til Fælledparken hvor vi lavede 6 korte intervaller, 2 á 60%, 2 á 80 og 2 på 100%. De sidste to satte sig godt, for vi presser jo hinanden hehe.

husk tøj til udendørs løb næste lørdag... cirka 20 minutter, med indlagte intervaller. Derefter stadig roning på 1. sal.. der er blevet en del mere plads selvom man godt nok har hovedet helt oppe i røven på stepmaskinerne når man ror.. ikke altid så skidt vil nogen måske sige ;-)

Jeg kan godt forstå de har nedlagt løbebanen, der var nok kun vores hold om lørdagen som brugte den. Og så Torben om onsdagen en gang imellem med en Cuba test. Ellers ingen! Og nu er der altså blevet en del mere plads til flere maskiner.. så det er nok meget fair, men så har centeret også mistet lidt af sin ekslusive status som noget virkelig særligt.. sådan er det bare!

Efter roning er der så 50-60 minutters boksning og maveøvelser, vi var færdige efter 1 timer og 45 minutter cirka. I går var det gode stationer 4 og 4, pletpuder, sparring, sandsæk serie, sandsæk serie og så speedbolde. Kanon varieret og teknisk træning som altid!

I øvrigt sludrede jeg lige lidt med Chris efter træning, han skal til at starte virksomhed med en ven Troels.. de skal rådgive mindre og mellemstore virksomheder i hvorledes firmaerne kan øge deres omsætning.. gennem forskellige former for vækst.. Væksthuset Visum synes jeg han sagde! Det lød spændende, pøj pøj herfra i hvert fald!

UPDATE: intervallerne i Fælledparken er ved at være pænt hårde ...

Fitnessdk Nygårdsvej nu uden løbebaneSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: