Thursday, April 03, 2008

Vidste du, kædebrev fra familien

Ja det sker jo ind i mellem, og nu igen fik jeg et gammelt kædebrev fra familien:

> Vidste du....
>
> Vidste du, at dem, der fremstår som virkelige stærke, i virkeligheden er de
> mest svage og følsomme?
>
> Vidste du, at dem, der bruger deres tid på at beskytte andre,
> virkelig mangler en til at beskytte dem?
>
>
>
> Vidste du, at de tre ting, der er sværest at sige, er:
>
> a.. Jeg elsker dig.
> b.. Undskyld.
> c.. Hjælp mig.
>
>
> Vidste du, at dem, der klæder sig i rødt, har mere tiltro
> til sig selv?
> Vidste du, at dem, der klæder sig i gult, nyder deres egen
> skønhed?
>
>
>
> Vidste du, at dem, der klæder sig i sort, har brug for din
> hjælp og forståelse?
> Vidste du, at når du hjælper nogen, kommer det dobbelt
> tilbage?
>
>
>
> Vidste du, at det er nemmere at skrive til nogen, hvad du
> føler, end det er at sige det direkte til dem?
> Men vidste du, at det har langt større værdi at sige det
> direkte til dem?
> Vidste du, at hvis du inderligt beder om noget, bliver dine
> ønsker hørt?
>
>
>
> Vidste du, at du kan få dine drømme til at gå i opfyldelse,
> hvis du inderligt beder om det, så som at blive forelsket, blive rig,
> forblive rask.
> Du vil blive overrasket over, hvad du i virkeligheden selv
> kan bestemme .
>
>
>
> Men tro ikke på alt, hvad jeg fortæller dig, før du har
> prøvet det selv.
> Hvis du kender én, som har brug for noget af det, jeg har
> fortalt om, og du ved, at du kan hjælpe, så prøv og hjælp, og du vil
> opdage, at du får dobbelt tilbage.
>
>
>
> I dag er VENSKABS stafetten hos dig.
> Send den videre til dem, der virkelig er dine venner
> (inklusiv mig, hvis jeg er en af dem).
>
> Men husk: Få det ikke dårligt, hvis ingen sender den
> tilbage til dig.
>
>
>
> Ok, dette er, hvad du bør gøre: Send denne hilsen til alle
> dine VENNER Men du skal gøre det, inden der er gået en time, fra du
> åbnede denne mail!!
>
>
>
> Nu... Ønsk 1 ting!!!!!!
>
> Gør det nu,
>
> det er din sidste chance!!
>
>
>
> Jeg håber, at du ønskede noget,
> og send derefter denne mail til:
>
> a.. 1 person ~ og dit ønske vil gå i opfyldelse i løbet
> af et år
> b.. 3 personer ~ 6 måneder
> c.. 5 personer ~ 3 måneder
> d.. 6 personer ~ 1 måned
> e.. 7 personer ~ 2 uger
> f.. 8 personer ~ 1 uge
> g.. 9 personer ~ 5 dage
> h.. 10 personer ~ 3 dage
> i.. 12 personer ~ 2 dage
> j.. 15 personer ~ 1 dag
> k.. 20 personer ~ 3 timer

Vidste du, kædebrev fra familienSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: