Saturday, January 10, 2009

Jeg undgår helst at røre toilethåndtaget - og det er jeg ikke ene om

Da vi var i biffen på Fisketorvet i dag skulle jeg lade vandet som altid efter et par tømte drikkedunke :-) 


Herretoilettet på Cinemaxxx biografens øverste etage, oppe ved sal nummer 4, er lavet så fjollet at der er en dør fra pissouret og toiletterne, og ud til håndvaskene. Og den dør åbner kun indaf! Det vil sige man kan ikke forlade rummet uden at tage i håndtaget og hive døren til sig.. INDEN man har vasket hænder! 

Man kan selvfølgelig tage lidt toilet papir, og man skal alligevel ud og vaske hænder, meeen... jeg undgår helst altid at åbne den famøse dør! Og det gør jeg ved at time min gang ud fra rummet ved at være lige bag ved en anden er på går ud, vupti så er døren jo åben!

I dag skete der så det sjove at mens jeg timer min gang hen mod døren, altså så en anden kommer først og må åbne døren, så er der en der er i gang med samme nummer med mig! Fra at den anden herre helt tydeligt ville være kommet først så tøver han selv, jeg tøver lidt mere, det samme gør han, men til sidst ender det med vi begge står lige ved døren og ingen af os vil tydeligvis tage i håndtaget.. en total morsom situation, som varer et par sekunder, men føles meget længere! Jeg bider i det sure æble og åbner døren da jeg synes det virker kikset at vi står der!!  

Ude ved håndvasken får jeg tændt for hanen med bagsiden af hånden, og jeg får naturligvis vasket hænder. Ligesom jeg selv, så lader den anden herre også vandet løbe, og lukker hanen med et stykke papir som er kørt ud ved at bruge albuen på papirhåndklæde maskinen!! 

Jeg tager et stykke papir, igen med albuen, og får åbnet den sidste dør ud fra toiletterne, og går mod skraldespanden for at smide det ud. Da jeg vender mig om kommer den anden gående mod samme skraldespand og han har et stykke papir i hånden!!!

LOL !!! det er første gang jeg møder en vildt fremmed som er lige så paranoid med at røre ved håndtag, døre og knapper som mig selv.. men det skete altså i dag på Fisketorvet tosset-indrettede toilet!! HAHAHAAA :-)

Jeg undgår helst at røre toilethåndtaget - og det er jeg ikke ene omSocialTwist Tell-a-Friend

2 kommentarer:

Rene said...

Helt utroligt sjov situation. Jeg SÅ godt sætte mig i dit sted. Kender også udmærket godt det skod toilet på Fisketorvet hvor der bare kroniskt stinker af pis. I modsætning til dig havde jeg nok taget en snak med den fornuftige mand der også var baktusse paranoid :)

J said...

hehe, ja nu du siger det, det kunne have været ret sjovt at høre hvad han tænkte :-)