Thursday, December 31, 2009

De Skrigende Halse på kanal DR K i morgen aften!

Her til morgen var der en noget rigtig godt i min mailbox.. en reminder mail fra danskefilm.dk, og så var den oprettet for over 4 år siden.. cool service:

Dette er en påmindelse fra den danske film database www.danskefilm.dk
Den 27-08-2005 tilmeldte du dig til vores service om at få en mail,
når filmen "De skrigende halse" næste gang blev vist på TV.
Vi kan nu fortælle dig at filmen bliver vist:
2010-01-01 kl 18:01 på DR K.

Jeg har tidligere ærget mig over ikke at få set "De Skrigende Halse" når den endelig vises på TV, men nu skal det ikke gå galt.. jeg må se at få testet hvordan jeg modtager DR K, og så ellers få harddisk recorderen klar til brug :-)

Kom nu med De skrigende på DVD
Og så må de altså stadig gerne se at få den cult film ud på DVD eller Bluray :-( så dyrt kan det sgu da ikke være at få det lavet.. der er nok mange som mig selv der godt vil købe DVD'en, endda forudbetale!

Indtil da må vi nøjes med diverse youtube film.. uh det er dog godt... glæder mig til i morgen!



De Skrigende Halse på kanal DR K i morgen aften!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: