Wednesday, August 11, 2010

Ferie = sygdom og træthed

Øv .. det slår næsten aldrig fejl... et par dage inde i min ferie fik jeg rigtig ondt i halsen, og hoster slemt.. med slim og ondt når jeg trækker vejret.. For at gøre det hele værre så er jeg usandsynlig træt hele tiden.. har bare lyst til at tage en morfor hele tiden!! Og jo jeg har da fået et par lure i hængekøjen!!


Kan det være noget med at være mere hjemme i nærheden af ungerne? Merle plejer jo at være i børnehave, men er nu hjemme, og hun hoster også.

Eller er det virkelig fordi hjerne og krop gearer ned efter at have arbejdet hårdt?

Jeg har ikke trænet hårdt, og tør dårlig nok lave bare en lille smule,.. men måske er det det som skal til for at jeg bliver frisk igen!

UPDATE 21. august:
Det er blevet ved at drille.. jeg har været til spinning den 12 og 13, og ellers holdt mig i ro.. men uden held. Desværre er jeg stadig syg, det er ikke blevet bedre, så jeg var til lægen i går fredag, og jeg har en virus på halsen, det kan ikke trænes væk, kan heller ikke klares med pencilin(så skulle det have været en bakterie så vidt jeg forstod).. så jeg må bare vente med at træne desværre... men så er der lidt mere tid til familien :-)

I dag tog jeg så en MEGET rolig løbetur ... nøøøøj det var hårdt, men jeg håber den lave intensitet kan hjælpe kroppen til at modarbejde virus ... doh det kan det nok ikke, men jeg har det rigtig godt nu hehe

Ferie = sygdom og træthedSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: