Sunday, February 03, 2008

Plaske plaske i svømmehallen med far og mor

Sådan som Merle elsker at plaske i sit badekar, så glædede vi os til at tage hende i svømmehallen.

Vi fandt frem til Vestbadet, det ligger ikke langt væk, og har et godt ry i Katjas mødregruppe. Det store varmtvandsbassin som er en del af Vestbadets wellness afdeling var desværre lukket på grund af for meget klor, men det gamle lille babybad var åbent. Og det var helt fint! Der var kun 4-5 andre babyer så der var fin plads :-)

VestbadetMerle var lidt forsigtig til at starte med, men efterhånden kom der gang i hende! Både når vi holdte hende på maven og på ryggen, så kørte benene.. plaske plakse :-) Jeg synes næsten hun kunne flyde selv, det bliver sjovt at se hende pjaske rundt med vinger på senere!

Jeg havde nået at svømme 2 baner inden pigerne kom ned i hallen, og det havde været pænt hårdt. Så efter pigerne gik op, skulle jeg lige prøve at svømme lidt mere. Jeg oksede afsted i 2 baner bryst, 2 crawl og det samme igen... 8 baner og jeg var ret flad! Jeg tænkte om det kunne være rigtigt og jeg blev nød til at kontrollere deres hjemmeside, og heldigvis viste det sig at Vestbadet har 50 m bassin puha så er jeg mere rolig.. så kan jeg måske alligevel kaste mig ud i en triathlon en dag :-)



, shockwave-flash@http://www.jumpcut.com/media/flash/jump.swf?id=077CCDE6D29411DC848D000423CEF5B0&asset_type=movie&asset_id=077CCDE6D29411DC848D000423CEF5B0&eb=1" href="http://www.jumpcut.com/media/flash/jump.swf?id=077CCDE6D29411DC848D000423CEF5B0&asset_type=movie&asset_id=077CCDE6D29411DC848D000423CEF5B0&eb=1" id="">

Plaske plaske i svømmehallen med far og morSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: