Sunday, December 21, 2008

Badminton hvert 4. år giver oooondt i baglåret

Badminton comeback
Bare lige en hurtig reminder til eftertiden: vi fik spillet en times badminton i fredags og jeg vandt 2 0 i alle de 6 sæt vi fik spillet .. ja meget hurtige afgørelser, enten fejl eller god afslutning! Der var kun et par håndfulde lange meget hårde dueller!

Point hver gang
Og så er badminton reglerne blevet lavet om siden sidst vi spillede: nu får man point hver gang man vinder en bold, der er ikke noget "serven over".. men så spiller man også til 21 i stedet for 15. Det er nu meget sjovt og gør taktikken lidt anderledes. Man kan ikke længere "tage den med ro" når man server, for nu kan modstanderen altså få point.. før kunne han bare tage serven! Sjovt!

Undskyldninger har jeg nok af
Alt taget i betragtning gik det godt... Jeg lånte en ketjser og mine sko var så dårlige at jeg fik en kæmpe vabel i 5. sæt.. og så kom den gamle sgu foran 1-0.. uhauha .. og jeg havde stadig ondt i halsen som startede i onsdags! Jeg har stadig eftervirkninger fra min øjenbetændelse som startede fredag den 12 december fordi jeg måtte opgive at tage mine øjendråber da jeg ikke kan klare at få noget i øjenene :-/ øv hvad gør man så...

En høj pris for en times sjov
Hævnen efter 4 års badminton pause kom allerede om aftenen, jeg havde ondt i skuldren, hvilket nok stammer fra den åndsvage boksetræning hvor jeg absolut ikke ville give op med en håndvægt i strakt arm i hovedhøjde :-/ dumt!
Og her søndag kan jeg dårlig gå, jeg har sindsygt ondt i venstre læg og højre baglår... og benene i det hele taget! puha det kan mærkes ..

Spinning som restitution
Som så mange mange før måtte jeg ty til spinning for at få løsnet mine ømme ben op.. senest var den 8. december, dagen efter julestjerneløbet, og så altså i dag..

Her dagen efter julestjerneløbet, en mandagstime i Glostrup fitnessdk:
pulskurve-spinning-fitnessdk-glostrup-bjarne-mandag-20081208

Og så i dag i Field fitness.dk efter badminton for 2 dage siden:
pulskurve-spinning-fitnessdk-fields-søndag-20081221

Desværre var pulskurven i dag med mange udfald, men det var en god hård time i Fields! Mens mumzen og konen hyggede rundt i Fields :-) sådan skal juleshopping klares efter min mening hehe

Badminton hvert 4. år giver oooondt i baglåretSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: