Saturday, December 27, 2008

Endorfinerne arbejder - aaaah det er godt at være tilbage

Nu har jeg jo skruet gevalidigt ned for boxercise de sidste 1-1½ måned, fordi jeg skulle løbe julestjerneløbet, og så blev jeg lidt sløj, så kom julen og jeg havde ondt i halsen.. uha uha..


Men nu er jeg tilbage, det var skønt at være træt efter boxercise træning i dag! Det var ligesom jeg kunne mærke endorfinerne arbejde og sprede glæde.. uhhh ... lidt junkie er man vel :-)  

Selve timen var god, jeg er ikke i så god form og går ret hurtig død, men gik og jeg havde en god makker Jens! Nu skal jeg stille og roligt komme afsted til lidt flere boxercise timer og skrue lidt ned for spinningen!

Falkoner Frederiksberg Instruktøren Robert, styrede næsten sine urealistiske straffer, så det var ok! Selvom han lige bad om 100 biceps, 100 tripceps og 100 skulder med vægtstang med 10 kg på hver side.. doh! og så uden opvarmning.. lol ... ja der må alle godt snyde :-)

Jeg tog den i øvrigt lidt med ro, jeg skulle lige se hvordan kroppen havde det:


pulskurve-boxercise-fitnessdk-falkoner-frederiksberg-robert-lørdag-20081227

Endorfinerne arbejder - aaaah det er godt at være tilbageSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: