Friday, February 19, 2010

Ikke mere vinter træningspause 2010

Rekord meget sne vinteren 2010

Jeg havde ikke regnet med vinteren 2010 skulle blive så lang! Efter mit uheld på Herstedhøje i starten af 2009 hvor jeg vrikkede om og skadede mit knæ, har jeg svoret ikke at løbe i snevejr.. så med vinteren 2010 er det desværre blevet til pause fra løb helt fra Julestjerneløbet i starten af december 2009 .. og der er stadig ikke udsigt til løbetræning lige foreløbig :-(

For at gøre vinterpausen 2010 komplet så trænede jeg stort set ikke i ugerne op til skiferien.. og er ikke kommet igang siden.. der er nu gået næsten 3 uger, så jeg begyndte at kunne mærke jeg savnede mit trænings fix!

1 uge efter skiferien var jeg ikke klar
Jeg prøvede at komme i gang med en spinning time allerede en uge efter skiferien, men det gik galt: jeg havde ingen energi og måtte simpelthen stoppe allerede efter 15-20 minutter!!! det har jeg aldrig prøvet før..tror det var kombination af træthed og forkert mad den dag!

Så er jeg igang igen!
Så prøvede jeg igen idag... nu skulle det være slut med vinterpausen 2010.. ind med god frokost, rugbrød og salat, et par bananer og pærer lige inden træning.. og så en Gel shot hehe

Heldigvis lader det til jeg nu er igang igen, her pulskurven fra i dag, oven over den kurve fra 14 dage før hvor jeg altså gik helt ned:
pulskurve-slut.med.vinterpause.2010


Planlægning frem til halv marathon i Maj og Marts
Nu er jeg spændt på om jeg kan nå mit mål om at løbe et halvmarathon til maj.. for første gang siden 1985 eller såen... Det gik jo så godt i efteråret, både Friløbet, Eremitage og Julestjerneløbet..

Planen var oprindeligt at jeg skulle løbe Griseløbet ½ marathon sidst i marts som test .. nu må vi se hvad den her snevinter 2010 bringer af muligheder for løbetræning eller jeg må vente til maj!

Ikke mere vinter træningspause 2010SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: