Thursday, March 04, 2010

Er min læge farlig - så lav dog en søgning

Inden vi kommer til det med farlige læger.. ..ja så var der lige lidt sygdom herhjemme! Og med 2 børn så skal de jo smitte hinanden på et eller andet tidspunkt.. og Elias på 3½ måned fik sin første sygdom - en maveinfektion - for 5 dage siden. Og nu er det så Merles tur.. hendes mave brager derudaf.. og vi må lufte ud :-)) hehe ..puha


P2270022

Vi skal godt nok ikke til lægen med Merle, men for god ordens skyld holder vi hende hjemme fra vuggestuen i morgen!

.. hov.. hvad for en liste... er vores læge farlig?
OG så jeg jo lige Basta DR programmet om farlige læger jeg har kontrolleret at vores læge og tandlæge ikke står på sundhedssstyrelsens liste over dårlige og farlige læger.. tænk at der findes sådan en liste .. det skal jeg huske hvis jeg skal have lavet noget vigtigt en dag, som fx. knæoperation!

På listen står iøvrigt både sygeplejersker, tandlæger, læger, special læger, praktiserende læger

Hellere god søgning fremfor 1000 links til lister
Nu forsøgte jeg for eksempel lige at google efter "Søren Hammen" og jeg håbede at Google ville vise mig frem til listen ... For så er det jo ligemeget jeg ikke ved listen findes,... nu til dags søger man da på nettet hvis man vil sikre sig at nogen har et god ry, ik? det gør man dag med håndværkere, internetudbydere osv osv

.. Man kan jo ikke regne med at alle mulige organisationer skal fortælle alle om alle mulige lister.. det er derfor man har søgemaskiner :-) .. men vi kan godt tage debatten om det er godt eller skidt at skilte med læger med kritisabel faglig adfærd, helt oppe hos lægen, ala en smileyordning!

Nå men tilbage til søgningen på google.. og desværre kom sundhedsstyrelsens liste over skærpet tilsyn ikke frem i toppen af søgeresultatet, men der kom så meget andet frem, at man nok bør søge videre, døm selv udfra google søgningen:

Er min læge farlig - så lav dog en søgningSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: