Thursday, April 15, 2010

Genial online web shop - også med cykel reserve dele

Lige en reminder til mig selv næste gang jeg har brug for cykels reserve dele eller cykel værktøj... fx. krank aftrækker, krankbox eller andet, enten til racer cykel eller hverdags cykel.. husk at kigge om de har det hos THansen online webshop!!





THansen - åbentbart ikke kun for Brian og Bob Otto
Ja underligt nok så var THansen stedet som havde det jeg skulle bruge, og det var nemt, via online shop, valgfri levering til afhentning i nærmeste butik, god service, hurtig levering, og bedre produkt til billig penge.

THansen.dk website giver mulighed for at se hvilke butikker som har varen på lager, eller gratis afhenting i deres butik i stedet for at betale fragt til Post Danmark, og med SMS og e-mail information når varen kan hentes. Det er fanme god service .. kæmpe ros til dem. Da jeg roset website og service nede i forretning, så sagde ekspedienten godt nok at det med lagerstatus ikke altid duede.. men ok.. det gjorde så ikke noget i mit tilfælde.. jeg synes stadig det var kanon service.

IMG_0032

Heino og andre gamle cykelhandlere kørt agterud
Jeg havde søgt og kigget rigtig meget, jeg havde været i Heino butikken på Roskilevej uden held og hvor jeg i øvrigt måtte jeg stå i kø og så var deres service niveau og hjælp utrolig ringe.. sådan er det nok når man "kun" vil købe reservedele :-/ Så havde jeg været i diverse cykelhandlere..men nej de solgte ikke reservedele, kun hele cykler!

Jeg har egentlig altid regnet Heino for at været en cykel butik som gjorde ære i at have alle mulige dele og reservedele, men de havde intet udvalg der kunne måle sig med THansen når det kommer til krankbox til hverdags cykler. Jeg kunne få en noname krankboks for kr199, men jeg hos THansen kunne få en Shimano lukket krankbox system til samme pris. Den er nu monteret og det fungerer perfekt!

Bikebuster website shop er også god
Den eneste anden webshop som jeg også fandt et par gode krankbokse på var www.bikebuster.dk, men det var kun til racer og mest ITAL (som er modsat drejning, mest til italienske cykler) og ikke særlig mange forskellige BSA som jeg skulle bruge. Men bikebuster er også altid et kig værd når man skal have noget til sin racer, mountainbike eller hverdagscykel.. rigtig godt website!


UPDATE!!
En af mine trænings kammerater gjorde mig opmærksom på http://www.cykelgear.dk og de har ganske rigtigt en god webshop, og også mange forskellige krankbokse. De har en lidt dårligere model end den jeg fik købt hos T-hansen.. til gengæld koster den kun 129 + fragt 59 ...

Tjaaaa www.cykelgear.dk er da helt klart et sted jeg skal kigge næste gang jeg skal have dæk, pumpe, slanger eller andet cykelgrej og reservedele :-)

Genial online web shop - også med cykel reserve deleSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: