Wednesday, April 28, 2010

Hvorfor lægger vi familie videoer på Youtube?

Her forleden var der en som kommenterede et par af vores familie videoer på Youtube,...

Og af flere årsager har jeg haft trang til at kommentarerne måtte i glas og ramme for tid og evighed, så her er de:

xxxx has made a comment on Merle kan åbentbart godt lide ost:

Der må simpelthen være grænser for hvad man lægger ud på Youtube! For helvede tag jer sammen!
Og endnu en:

xxxx has made a comment on Mor - det ik farligt:

Hvis alle folk lægger alle de åndsvage ting ud på Youtube, er det da klart at der er jeg ved ikke hvor mange videoer på Youtube.
HAHAHA... tænk engang... LOL....

Anyway, jeg er fuldstændig ligeglad med hvad den person synes om de videoer jeg selv holder meget af...

Men det satte dog gang i nogle tanker: hvorfor lagde jeg den video på youtube? svaret var dog nemt for mig, og for god ordens skyld gemte jeg det til en anden god gang, hvis en eller skulle undrer sig over nogle videoer på youtube:
jeg synes det er fint der er millioner af videoer på youtube, de generer mig ikke
grænsen for mig: er det interessant for mig at se videoen igen? vil jeg kunne finde videoen? i så fald så: upload!

youtube giver playback på gadgets, ipods, osv det er et fortrinligt sted at gemme og dele videoer

vi bruger youtube som offentlig (og somme tider privat) deling af familievideoer så de ikke går i glemmebogen på en dødsyg harddisk eller dvdskive

jeg er glad for en del af min familie og venner gør det samme som os, ellers ville jeg ikke få set videoer med deres børn så meget som jeg gør nu...
Ud over Youtube, så bruger vi også Flickr til lidt video, men serverkraften bag Flickr er slet ikke på højde med youtube, der er problemer med upload og afspilning, Flickr er begrænset til 1½ minut og kan ikke håndtere HD video endnu... så blandt andet også derfor havner en del af vores videoer på Youtube :-) der er sikkert flere grunde, men ovenstående var det jeg lige umiddelbart kom i tanke om..

anyway, et minde som måtte deles og foreviges :-)

Hvorfor lægger vi familie videoer på Youtube?SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: