Saturday, August 28, 2010

Så fik Elias feber og kastede op igen

I torsdags fik vi boller i karry, og om aftenen kastede Elias det hele op.. han har været lidt sløj, og det begyndte at ligne en feber tur.. Vi sparede os selv for turen til vagtlægen som vi ellers altid tog med Merle da hun var så lille... og vi så tiden an


Igår fredag var der så ingenting. Til aftensmad spiste vi friskbagt rugbrød, hellefisk og fiskefrikadeller osv.

Men i dag lørdag morgen og formiddag, og i øvrigt natten til i dag, begyndte Elias så at få det skidt igen. Til eftermiddag var han så varm og rød at jeg synes han hår var blevet mere lyst!!

IMG_4336
Kort efter kastede han op, rigtig stråle opkast, ud over det hele. Det var mælk fra mor som han kastede op:

IMG_4342
NB!! jeg fik taget billedet meget hurtigt fordi jeg stod med kameraet klar .. så bare rolig, jeg hjalp til meget hurtigt!!

Nu besluttede mor finde Børnepanodilen frem... det hjalp til gengæld rigtig meget, han blev frisk som en ørn, og begyndte at stavre rundt igen.. faktisk var det på det tidspunkt jeg fik optaget en lille video med Elias' første skridt!

MEN det var en stakket frist, for da mor puttede Elias i seng her ved halv-otte tiden så kastede han op igen. Denne gang var det som i går aftes, altså han hoster så voldsomt at det til sidst sætter gang i opkast. Måske kombineret med krydderierne fra resterne fra torsdagens boller i karry som vi spiste til aften idag.

Nå, vi må se hvordan det går i morgen!

Det var så vidt jeg husker kun trejde gang, (første og anden gang) Elias er syg, så han er vel billigt sluppet. Men det er jo nok desværre mig som har smittet lillemanden,, for jeg er stadig sløj og ondt i halsen.. det har i øvrigt næsten varet 4 uger nu :-(

Så fik Elias feber og kastede op igenSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: