Tuesday, May 06, 2008

Billeder af Merle fra professional fotograf Anne Mette Toft

mumsen_på_annemettetoft.dkKatja var så sød at få lavet nogle rigtig gode billeder af Merle, hos en professional fotograf: Anne Mette Toft. Det var hendes bryllupsgave til mig :-)) så dejligt!

Ud af måske 100 billeder skulle vi vælge 7 billeder som så blev redigeret. Det var sådan set dejligt, men jeg savner nu at få en kopi af samtlige de billeder der blev taget, altså bare uden redigering.. men det ved jeg ikke om vi kan få fotografen overtalt til. Personligt synes jeg også at de rå billeder var utrolig flotte, dem vil jeg meeget gerne gemme...

Ud over de flotte billeder lavede Anne Mette Toft også en video, men den har vi ikke fået på vores CDrom. Måske er det en fejl, det må vi lige høre. Indtil videre kan den kun ses online på hendes website.

Nå ja.. så savner jeg også at der var mulighed for at få noget print/papir med i købet.. nu skal vi selv ud og bestille foto print, og det kan jo godt tage lidt tid. Og det er heller ikke alle steder som leverer lige god papir kvalitet.

Men alt i alt er vi meget glade for Anne Mette Tofts billeder, og i øvrigt er et par af billederne brugt på hendes website.. det gør os jo rigtig stolte på vores lille princesses vegne :-))

UPDATE: Nu blev vi ekstra rigtig glade.. for Anne Mette Toft har åbentbart skrevet noget smaddersødt om vores lille princesse på sin blog:

Frøken M

For et par uger siden havde jeg besøg af lille Frøken M. Prøv lige at se, hvor kær hun er! Vi tog også nogle billeder med flæsebukser og perlekæde. Hun var så nuser - dem kan I se på min hjemmeside. Billederne er en bryllupsgave fra mor til far - jeg synes, det var en super idé!

Billeder af Merle fra professional fotograf Anne Mette ToftSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: