Wednesday, May 07, 2008

Svenske kødboller hos IKEA i Tåstrup

Nu havde Katja snakket om de svenske kødboller hos IKEA i snart flere år.. det er noget med at en af hendes veninder har fortalt de er fantastiske og de gerne kører til IKEA kun for at spise de her kødboller!

Så i dag skulle kødbollerne testes! og lad det være sagt med det samme - den svenske kødbolle ret bestod overhovedet ikke...

Jeg tror egentlig selve kødbollerne er fine for sig selv.. men det blev serveret med nogle forfærdelige kartofler, en klistret vammel bearnaise-agtig sovs og ingen grønt. Og det blev for meget for mig.. jeg fik kun spist en halv kartoffel og 2 kødboller.. æv.. næste gang tager vi på McDonalds eller noget andet hurtigt hvis det skal være!

På vejen hjem fik jeg ondt i maven, jeg håber det er psykisk.. puha... stakkels Merle som jo fik det samme som os.. jeg får dårlig samvittighed!

Svenske kødboller hos IKEA i TåstrupSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: