Saturday, August 02, 2008

MMA superstar Anderson Silva

Anderson Silva som har imponeret alle (inklusive mig selv) i de sidste par år, skulle ved UFC fight night 19. juli 2008 kæmpe i 205 UFC klassen (205 pund er 93 kg [http://www.google.dk/search?q=205+pound+in+kilograms]) i stedet for 185 som er 84 kilo .

Det var en kamp som jeg havde set meget frem til! Desværre endte den meget hurtigt i første omgang.. Anderson Silva var bare for suveræn og vandt inden det hele nåede at starte. Han greb et spark og slog kontra... bam... modstanderen ned på ryggen med parader oppe foran hovedet, men dem slog Anderson igennem, og 2 slag under paraderne var nok... så var dommeren inde og stoppe kampen. Der var ikke gået 2 minutter!

I den sidste kamp (Brodie Farber Vs. Rory Markham) så man hvor vigtigt det er at have parader også når man deler øretæver ud og går fremaf.. efter mange gode slag så kom der eet head-kick hvor skinnebenet ramte på siden af hovedet og bam-lights-out.. midt i noget der ellers så ud til at lykkedes for Brodie Farber! vildt!

Nu vil jeg så glæde mig til Georges St. Pierre som skal kæmpe på lørdag den 9. august (UFC 87).. han er næsten lige så imponerende som Anderson Silva, og kæmper i 185. Det bliver et brag af en kamp hvis de 2 skal mødes om nogle år.. det håber jeg virkelig!

Igen er det sjovt at tænke på ens egen vægt.. her til sommer har jeg skåret ned på boxercise træning fordi vejret har været godt, og jeg har fået løbet i hvert fald een gang om ugen i et par måneder.. så nu vejer jeg normalt omkring 72 kg (mod før 74) men efter en hård løbetur i middagssolen [http://flickr.com/photos/raaberg/2701320980/] kom jeg helt ned på 68,8 hvilket jo er 151,7 pund:

pulskurve-løb-alene-fredag-20080725

MMA superstar Anderson SilvaSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: