Friday, October 02, 2009

Det skal trænes væk - plus lidt sauna!

Dansk efterårsvejr = snot næse

I mandags kom vi lidt længere med vores terasse. Jeg var nede i Bauhaus og leje en pladevibrator, men desværre havde jeg lidt for lidt tøj på.. t-shirt er ikke nok til dansk blæst, lidt regn og generel efterårskulde :-/ tirsdag morgen vågnede jeg op med snottet næse og lettere ondt i halsen... ÆV!

Det skal trænes væk
Som så mange gange før tyer jeg til træning for at få det bedre... og især spinning er godt! Præcis som jeg altid har success med spinning til restitution af ømme lår og læg muskler, så kan jeg også træne en let forkølelse væk! Især hvis jeg giver mig selv en flaske vand med 15-20 dråber æterisk pebermynte olie.. og et kvarter i sauna!!

Spinning og sauna
Så da snotten og forkølelsen i dag fredag var ved at tage overhånd, så for jeg til spinning i Fitnessdk... bevæbnet med tålmodighed og en ½ liter pebermynte vand :-) og det lader til at være gået godt, jeg har det en del bedre nu!

Normal spinning versus resistution
Til Activio spinning i tirsdags havde jeg det en del bedre så der pressede jeg mig selv en del mere, og det er da også sjovt at forskellen på en normal hård spinning time og en time hvor det handler om at restituere:

det.skal.trænes.væk.versus.activio.spinning-oktober.2009


Som min makker Jens og jeg blev enige om, så ligger min makspul nok omkring 200 og ikke som ellers antaget 195.. for ellers kunne jeg ikke køre på puls 185 i så lang tid som jeg gjorde i tirsdags.

Det skal trænes væk - plus lidt sauna!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: