Friday, October 23, 2009

Spinning med DJ musik

En af mine gamle SATS fitness venner har lige været til Spinning med DJ musik!! intet mindre end genialt efter min mening.. :-)


Spinning med DJ musik

Musikken betyder næsten alt
Til spinning betyder musikken måske 50-75% for at stemningen og træningen bliver perfekt. Instruktøren og en eventuel makker ved din side betyder resten.. så er det faktisk ligemeget om man har trætte ben eller super ben... man er sikker på en kanon træning mentalt og fysisk!

Til boxercise, eller motionsboksning som det også kaldes, der betyder musikken også meget, men en del mindre, makkeren betyder meget mere, og instruktøren det samme som til spinning for det er stadig ham/hende som skal opbygge en rigtig god steming til boksetimen, lad os sige: 25%, 50% og 25%

Din egen mentale styrke betyder alt
.. når jeg sådan slynger procenter ud.. så forudsætter jeg at du selv og din makker, er 100% klar mentalt og har lyst..man skal ville det! .. så måske skal man tilføje at din egen mentale styrke tæller 100% og så kommer alt det andet :-)

God spinning musik
Spøjst nok var det en af mine gamle favorit spinning instruktører Tanja Hall som har sat gang i Spinning med DJ.. hvem ellers sætter pris på god spinning musik? hehe .. hun er altså god!

Activio, puls spinning, events osv
nu ærger jeg mig selvfølgelig over at jeg er i Fitnessdk.dk og ikke SATS.. men tvivler på dette kan få mig til at skifte, og der er jo også super spinning instruktører i SATS som går op i det musik de spiller, fx. Lasse Träff, og så er der jo også Brian som kører super Activio puls spinning timer på Nørrebro Fitnessdk, .. så jeg klarer mig nok :-)

.. der er jo også diverse spinning events ... dog skal man lige huske at undersøge hvem der har eventsne så man ikke havner hos en eller anden der ikke har forstået god spinning musik eheh

Spinning tøj i brusebadet
.. nu jeg er ved fitnessdk og spinning, så er jeg ved at være træt at Glostrup fitnessdk centret... det seneste skud på stammen for at genere deres kunder mest muligt er at man ikke længere må have spinning tøj på ud i brusebadet. De har allerede overrasket med deres intelligente forbud mod at hælde vand på saunaens sten.. suk.. de forstår godt nok at skræmme folk væk :-)

Som om polyester tøj afgiver mere fnuller end folks kropsbehåring? eller skulle spinning tøjet være mere beskidt end sved? - det er jo rent indtil man sveder i det.. Og i det hele taget er folks kroppe mere beskidte diverse steder end selve spinningstøjet.. nej det er sgu den åndsvageste regel jeg har hørt om.

Det er rart lige at kunne betholde spinning tøjet på ud i badet, så undgår man at blive kold hvis der er kø ved bruserne, og man får lige skyllet det værste sved ud af tøjet inden det ryger i vaskemaskinen derhjemme!

Artikler og billeder
nå ja, glemte næsten at min kammerat siger Berlingske har en artikel med billede og det hele i berlingeren i dag fredag,. kønt ser det ud på billederne fra AOK.DK website i hvert fald hehe.. go kenneth go hehhe


Spinning med DJ musik

Spinning med DJ musikSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: