Sunday, January 27, 2008

Løbetræning

Nå nu må det være endeligt: det dunker ikke i min tand ved høj puls. Jeg var ude og løbe i dag, og der var ingen tandpine :-) så det må være noget med at det kan dunke i et par dage efter rodbehandlingen.

Pulsen var høj (se pulskurven for løbeturen), i længere perioder over 180, jeg havde det godt, vejret var godt og ingen smerte eller dunken i tanden! En rigtig god tur!

Den sidste krølle på pulskurven er fra de armstrækkere jeg altid kæmper mig igennem, glemte bare at slukke for uret denne gang :-)

Men hold da op hvor er det svært at få tiden ned på de der 1 time og 2-3 minutter som jeg løb i september. Det var dengang jeg stadig gik til motionsboksning 2 gange om ugen: altid fredag hos Tina og ofte onsdag hos Torben, fitness dk på Nygårdsvej naturligvis.

De boxercise timer på Østerbro må bare have været gode, for mine bedste løbetider er fra da jeg lige begyndte at løbe igen. Jeg stoppede jo med at arbejde på Østerbro og Merle kom til verden, så siden september er det kun blevet til een motionsbokse træning per uge.

Så fandt jeg i øvrigt en angivelse af distance ved Damhussøen, hvilket er rart, så kan jeg måske få tilpasset mit regneark med løbetider til noget mere realistisk:

Damhuseng- og sø rundt 5,246
Damhusengen rundt 2,680
Damhussøen rundt 3,400

Jeg håber jeg kan få plads til Eremitage løbet 2008 til efteråret. Desværre kan man ikke melde sig til endnu. Der åbnes først for dem som løb sidste år, det er den 1. maj. Så midt i juni kan nye interesserede melde sig på banen, efter først til mølle princippet hehe... måske kan de finde mine rigtig gamle tider frem så jeg ikke skal starte helt bagerst... kan dårlig huske hvad år det var :-) nu må vi se. I øvrigt ved jeg det er svært at finde tid til træning, så jeg håber bare jeg kan komme under en time, det er mit mål i hvert fald!

Fedt at sidde bagefter og nyde håndboldskampen, FLOT KÆMPET DANMARK!!! Lidt synd for vores Kroatiske veninde P, meeeen Danmark er bare verdens bedste hehe :-) Tillykke med EM guldet!! Til alle på holdet, og især Kasper Hvidt og Ulrik Wilbek! Jeg bruger ellers ikke meget tid på at se håndbold eller fodbold på tv, meeen finaler er nu meget sjovt! Så det bliver nu meget spændende at se dem i aktion til OL :-)

LøbetræningSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: