Saturday, January 26, 2008

Boksetræning som test af rodbehandlingen

Så blev det lørdag morgen - tid til træning :-) Som nævnt var jeg nervøs for om jeg ville kunne mærke dunken i den tand som er blevet rodbehandlet! Den gode nyhed er, det kunne jeg ikke!! Men så må jeg også lige tilføje at jeg blev ekstremt hurtigt træt i dag!

Poul Duvills motionsbokse timer er altid gode, der er fuld fart på, ingen tvivl om at man får valuta for pengene! Perfekt til test om pulsen kunne mærkes i tanden! I dag lagde vi ud med lunte rundt på banen, 1-2-3 omgange 60% og så 1-3-5 omgange 100%.

På cyklerne var jeg uheldig at havne med min makker på siddecykel.. puha der er belastning 10 altså meget! Jeg ville jo gerne holde omdrejninger på 100, men det var ikke muligt i 2 minutter, så jeg holdt den omkring 90 jævnt. Vi nåede kun 4,38 km på vores 3 gange 2 ture.

Roning var også hård, på grund af distancen: 3 gange 400 meget hver, kun 2 på hvert hold. Jeg kunne kun lige holde 1m45s-1m50s på mine 400 meter ture.. jeg anede allerede her at boksningen skulle blive hård!

Efter 45 minutter cardi træning ovenpå, så gik vi i boksesalen! Der forsatte vi 2 og 2, kørte bolde, plet puder, sparring i ringen og så hårde slag på sandsæk! Jeg ved ikke om det var fordi vi gav den god gas i ringen, men jeg var bare træt. På speed ball'en kunne jeg ikke holde mine arme oppe og holde en rytme.. øv.. og på sandsækken var det ikke alle slag som var hårde heh... (det var 3 minutter på hver station).

Men altså ingen dunken i tanden! Nu mangler jeg bare at høre om jeg skal betale for de 2 røngten billeder der efter min mening blev taget fordi Peter Buschmann lavede en brøler og knækkede rod behandlings filen nede i kanalen! :-((

Boksetræning som test af rodbehandlingenSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: