Wednesday, January 16, 2008

Tandpine!!!

Så gik det galt! Efter jeg har haft lidt småondt i en tand i 2-3 ugers tid, ikke noget rigtig slemt, så brød helvede løs her til aften omkring kl. 19!

Jeg troede ikke noget kunne gøre så ondt, og slet ikke tandpine... og så bliver det endda bare stille og roligt værre og værre! Jeg vrider mig i smerte, og normalt synes jeg ikke jeg er sart!! Klokken 21 gik jeg med til at tage 2 hovedpine piller, det hjalp lidt! Dog var smerterne tilbage ved fuld styrke klokken 23 og efter jeg har vendt og drejet mig til kl.1.30 er jeg gået med til at ringe til vagtlægen for at jeg kan hente noget brufen smertestillende på apoteket. Jeg kan slet ikke vente... for satan det gør ondt!!

Det føles ind i mellem bare som mega hovedpine, med trykken for tindingerne, og så selvfølgelig mega smerte i kæben. Det med hovedpine er jeg egentlig glad for, for jeg har undret mig over hvorfor jeg har haft lettere hovedpine konstant i lidt over en uge. Faktisk startede lige inden jeg blev syg i sidste uge, måske er tanden forklaringen??

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan denne kontinuerlige smerte, som dog jager og bølger op i extremer ind i mellem, rangerer i forhold til veer!! Det kan min kone dog ikke fortælle mig, hun har aldrig haft tandpine! Og det er vel også kun mænd som kan gå med noget i så mange uger, og bare regne med det forsvinder af sig selv.. dumt dumt!! Jeg faldt over nogle piger som mener tandpine er ret slemt, så måske er jeg ikke helt pivet selvom jeg godt nok føler mig pivet lige nu:

Katja H - Skrevet: 17-12-2007 23:41:47

Du skulle have set mig i fredags dagen efter jeg havde været hos dr.tand. Jeg er salgs chauffør. og køre dagen lang. Sad bare og rev mig i håret af smerte mellem kunderne, og tænkte flere gange at bare kører ind i en mur... Ja så vil jeg heller ligge med veer i 22timer en gang til *S*

Helle N - Skrevet: 17-12-2007 23:44:23

kan udemærket følge dig jeg er også træner i håndbold haved lyst til af kyle bolden i hoved på en eller anden *S*

ti gange hellere føde 10 børn end have ondt i tanden *S*

Nu skal jeg fanme på apoteket!!!

UPDATE: Læs hvordan det gik efterfølgende!

Tandpine!!!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: