Wednesday, January 23, 2008

Pulsen dunker i tanden!

Konstant metalsmag og dunken ved høj puls! Det tegner ikke godt efter min tandlæge knækkede, og efterlod, en fil ved en rodbehandling for 2 dage siden! Det lille stykke metal sidder nu i roden af min tand!

Metalsmagen minder om følelsen af at have noget sølvpapir i munden hele tiden, men ikke så slemt som at tygge på det. Dem som har prøvet det ved hvad jeg mener ;-)

Da jeg cyklede hjem i regnvejr i dag, cirka 3 km, så kørte jeg til. Ikke noget vildt, men pulsen kom lidt op. Og så var det som om hjertet slog direkte i munden.... i takt med pulsen! Det var bare ikke rart!! Hvis det bliver standard i fremtiden, jeg mener i forhold til alt det sport jeg holder af at dyrke... fy for dælen, det håber jeg ikke!

Jeg tøver med at ringe og snakke med min tandlæge Peter Buschmann, for det kan jo være det er noget som lige skal falde til ro. På lørdag skal jeg til boksetræning, der kommer pulsen som regel op under interval træningen. Hvis der er gener der så må jeg ringe til dem og høre hvad der skal ske!

Jeg krydser fingre for at det går i sig selv! Desværre er det typisk mig... "det går nok i sig selv".. det var faktisk det som gjorde at jeg gik 2 uger med tandpine, indtil helvede virkelig brød løs!

Pulsen dunker i tanden!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: