Wednesday, January 09, 2008

Ornli syg

Puha, jeg har lige haft min første sygedag i så mange år som jeg kan huske.. ornli syg på den ufede måde... æv!

Virus er i kroppen altid, så det er et tegn på generel svækkelse, så kroppen ikke har kræfter til at holde virus udbrud nede. Det plejer at være enten manglende søvn, stress eller overtræning.

Da jeg slet ikke er i nærheden af at stresse over arbejde eller andet, og jeg ikke har trænet noget særligt så tyder det på at det er søvn.. Men jeg vil ikke give Merle skylden, selvom hun på det seneste har haft nogle mere urolige nætter end vi er vant til, så det er nok en kombination af alle årsagerne :-)

UPDATE: det viste sig at være en begyndende tandpine og rodbehandling som gav virus udbruddet!

Ornli sygSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: