Saturday, November 08, 2008

Lagt helt ned af en roskilde syge virus

Puha, jeg har været fraværende med feber og diarré i godt og vel 1½ døgn.. det startede meget pludseligt fredag morgen, dagen efter Merle var begyndt at få det lidt bedre efter sine brækture! Fredag morgen måtte jeg på toilettet 4 gange med tyndskid.. jeg havde kvalme og virkelig lyst til at brække mig.. var mega træt og havde hovedpine!


Stædig som jeg er så tog jeg alligevel afsted på arbejde fredag morgen, fordi det var et kursus! Ellers var jeg nok blevet hjemme! Alligevel måtte jeg vende hjem efter kun ½ times kamp! Jeg svedte, skulle på toilettet, kunne ikke holde mig vågen og havde hovedpine! Der var kun een mulighed: hjem i seng!!   Heldigvis var farfar og B hjemme og passe mumzen som stadig ikke var helt frisk til vuggestuen, så jeg kunne gå direkte op i seng! 

Hele fredagen havde jeg følelsen af blanding af onde tømmermænd, begyndende influenza smerter i hele kroppen og meget ondt i maven. Fra jeg lagde mig klokken halv 12 fredag formiddag til lørdag kl. 10, var jeg kun vågen fra 15.30-16, 19-21 og 8-9, ialt cirka 4½ time!! Mad blev det heller ikke til, ingen morgenmad, frokost eller noget, kun et stykke knækbrød uden meget fiber og ellers 2 bananer for at stabilisere maven uden at sætte den på hårdt arbejde!

Det er åbentbart en virus jeg må have fået fra Merle.. hun deler jo så mange våde kys ud, og drikker også af min drikkedunk! Øv.. det skal jeg lige huske næste gang hun bliver syg, så skal vi passe lidt bedre på!

Nå men her lørdag eftermiddag var jeg ved at være frisk igen, og vågede mig til en spinning time (i stedet for boksning) for at komme lidt til kræfter igen! Jeg havde kunne spise et stykke rugbrød og havregrød så der var lidt energi, og ingen ondt i maven!  Og jeg elsker jo at bruge spinning til at svede ud og restituere! Det fungerede også rigtig godt i dag, jeg holdt igen, sparede på kræfterne og fik svedt igennem.. og er igen frisk! nu er det så desværre nok bare konens tur til at blive syg med diarré og kvalme... sikkert smittet af mig!!!

pulskurve-spinning-fitnessdk-falkoner-frederiksberg-anders-lørdag-20081108

Lagt helt ned af en roskilde syge virusSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: