Saturday, November 15, 2008

Makkeren betyder alt til boksercise motionsboksning

Så mange gange har jeg været skuffet over makkeren til fitness boxercise.. det betyder mere end musik, instruktør, handsker, puder, sandsækker eller alt andet.


En af mine gode makkere er Fup, ham løber jeg ind i ind mellem hos Valby Fitnessdk motionsboksning. Indtil i dag var der kun een makker som virkelig kan sætte mig op, og som virkelig kan køre mig træt: Kenneth! Når man kan se og mærke at ens makker går til den 110%.. med hårde slag, hurtige slag, psykisk pres, sjov og spas samt opmuntring, og det hele ikke kun varer de første 5 minutter.. så er det bare en god træning!

Til Falkoner boksercise her lørdag, ramte jeg ind i en af de gamle drenge, Claus. Han var  jo bokse intruktør for nogle år tilbage SATS.. dengang med Mark og alle de andre på Englandsvej.. og så har jeg ellers mødt ham et par gange på Nygaardvej Fitness.dk. Han er stærk, med en super vilje, og også en god sprint på den kortere løbebane! 

Claus og jeg pressede hinanden perfekt i dag.. hans opmuntring og provokationer fik mig til at til at slå igennem.. kunne næste ikke lade være med at give ham et par jabs til sidst.. for faen :-) Så kan jeg altid sige at jeg vågnede kl. 5 i morges og var til spinning i går.. blalba.. det holder ikke.. ingen dårlige undskyldninger, jeg blev fuldstændig smadret for en gangs skyld!  Der findes ikke mange makkere så gode som Claus og Kenneth :-)

Massere af armstrækkere, sjipning, puder, ingen plethandsker, lidt løb, sandsække, vægtstænger.. osv osv, her er pulskurven:



pulskurve-boksning-fitnessdk-falkoner-frederiksberg-claus-lørdag-20081115

Makkeren betyder alt til boksercise motionsboksningSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: