Saturday, November 28, 2009

Folk smider alt slags affald på offentlig vej

Det er godt nok det særeste jeg hidtil har fundet ved fortorvet under vores buske som hænger lidt ud over brostenene på vores hjørnegrund her i Glostrup.... kan ikke lade være at grine over det.... hehe

IMG_4896

Af mere normale ting vi løbende finder og fjerne fra rendesten og fortorv er følgende:

  • cigaret pakker
  • chips poser
  • små sorte poser - som jeg går ud fra er folks hundes lorte de ikke gider bære hjem..
  • øl glas flasker
  • øl og sodavands dåser
  • sodavands plastflasker
Jeg kan godt huske da jeg var ung, teenager eller derunder.. der kunne jeg også godt se mig slev smide en flaske i en hæk eller lignende.. utroligt at jeg ikke dengang havde lært at det går ud over nogle tilfældige mennesker..

Men hvad jeg slet ikke forstår er at folk kan smide deres hundes lorteposer... det er bare for langt ude! Der virkelig nogle svin derude.. hvis man var en rod skulle man nok begrænse sig for ikke at ryge i fængsel hvis man så hvem der smed den slags... man kunne godt forestille sig et par albuer, knytnæver og hårde spark fra visse andre typer af mennesker.. men det er heller ikke i orden vel ;-) Selvom der ikke er nogen undskyldninger for at smide den slags!

Folk smider alt slags affald på offentlig vejSocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: